جهت تماس گرفتن نمونه کار تان را از واتساپ بفریستید 09125663185

پیمانکاری‌قادری اجرای سنگ مالون سنگ کوهی سنگ لاشه سنگ ورقه ای آبنماشومینه باربیکیو وغيره وفروش سنگ کوهی

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

تغییر محل ذخیره واتساپ

تغییر محل ذخیره واتساپ به کارت حافظه SD

محل ذخیره پیش فرض برای پرونده های رسانه ای واتساپ مانند عکس ، فیلم ، فایل های صوتی و غیره حافظه داخلی است. اگر تلفن شما از فضای ذخیره سازی داخلی کمی برخوردار باشد ، با مشکل کمبود فضا مواجه خواهید شد .  اگرچه تلفن های مدرن اندرویدی دارای فضای ذخیره سازی داخلی کافی می باشند ، ولی در صورت دریافت پیام های رسانه ای واتساپ بسیار زیاد ممکن است کافی نباشد. با این حال ، اگر کارت SD خارجی دارید ، می توانید آنها را به آنجا منتقل کنید و فضای خالی را برای برنامه های دیگر بگذارید. در ادامه با نحوه تغییر محل ذخیره واتساپ با ما همراه باشید.

 

خود واتس اپ به شما اجازه نمی دهد مکان ذخیره پیش فرض را انتخاب کنید. بیشتر برنامه های Android فقط برای استفاده از حافظه داخلی طراحی شده اند و WhatsApp نیز همینگونه است. بنابراین برای استفاده از کارت SD خارجی به عنوان محل ذخیره سازی فایل های واتساپ ، تلفن شما باید روت شده باشد. شما می توانید این کار را بدون روت انجام دهید اما برای این کار تلفن شما باید دارای نسخه اندرویدی پایین تر از ۴.۴ باشد.

 بیایید ابتدا ببینیم که چگونه این کار را در دستگاه های روت شده انجام دهیم. روش های مختلفی وجود دارد که برای دستگاه های روت شده کار می کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.